En mann i vinterjakke står i et snødekket landskap og ser på smarttelefonen sin.
1

Aktivering av VW Connect til modellene i ID.-familien

Slik kobler du deg til din ID. med VW Connect

Vennligst merk at funksjonene kun er tilgjengelig med en Volkswagen-brukerkonto og en separat avtale med Volkswagen AG for bruk av online-tjenestene.

Last ned aktiveringsinstrukser til VW Connect

Følgende instruksjoner leder deg trinn for trinn gjennom aktiveringsprosessen for å koble deg til din ID. 

Nyttige snarveier

Vilkår Volkswagen

1.

Kjøper du en ny bil har du muligheten til å bruke digitale tjenester fra VW Connect hhv. VW Connect Plus eller We Connect hhv. We Connect Plus gratis i den første avtaleperioden som tilbys. For å kunne bruke tjenestene VW Connect hhv. VW Connect Plus eller We Connect hhv. We Connect Plus tjenester for ID. Familie trenger du en Volkswagen ID, og må logge deg på med brukernavn og passord. Etter vellykket oppretting av Volkswagen ID og tilkobling med din bil kan du bruke bil-, land-, programvare- og utstyrsavhengige digitale tjenester gratis i den første avtaleperioden. En separat VW Connect - hhv. VW Connect Connect Plus eller We Connect- hhv. We Connect Plus-avtale må inngås med Volkswagen AG på nett under www.myvolkswagen.net eller via appen "Volkswagen" (tilgjengelig i App Store og Google Play Store). Varighet for en gratis avtaleperiode er avhengig av når du aktiverer digitale tjenester. Senest fra nittiende dag etter første utlevering reduseres gratis avtaleperiode som tilbys automatisk. Nøyaktig avtaleperiode for din bil finner du på myVolkswagen www.myvolkswagen.net.

Enkelte mobile online-tjenester til We Connect / We Connect Plus eller VW Connect / VW Connect Plus kan kun brukes via appen "Volkswagen". Den kostnadsfrie appen kan brukes på en smarttelefon med egnet iOS- eller Android-operativsystem og et datakompatibelt SIM-kort med en eksisterende eller separat mobilavtale mellom deg og mobilnettleverandøren din. Avhengig av mobilabonnementet ditt kan datautveksling via Internett medføre ekstrakostnader (f.eks. roaming-gebyr). Dette gjelder særlig ved bruk i utlandet.  

De mobile online-tjenestene er tilgjengelig for den angitte avtaleperioden og kan underlegges innholdsmessige endringer i løpet av avtaleperioden. Tjenestene som er inkludert i pakkene We Connect og We Connect Plus eller VW Connect og VW Connect Plus kan variere fra land til land. Tilgjengeligheten er også avhengig av bilmodell, utstyr og installert programvareversjon. Dette gjelder også tjenester fra tredjepartsleverandører. Du finner mer informasjon på connect.volkswagen.com og hos din Volkswagen-partner. Vær også oppmerksom på de gjeldende generelle vilkår for de digitale tjenester til ID. -Familie.